Monday, September 24, 2007

Ljusterö

Idag var jag, Stig och Icky till Lena på kennel Notify, Ljusterö och hälsade på. Lenas valpar är snart 7 veckor gamla och hur fina som helst. Ickys lilla farbror kunde jag tagit med mig hem, han är en urtjusig kille.

Stig och Icky lekte med lilla Myra och hade jätte roligt, men på slutet blev Stig lite väl hårdhänt i sina lekar med henne. Stig är van vid Molly som är lite klunsig och hårdhänt och förstod nog inte att Myra är mer lik Icky än Molly i sin lek. Vad Icky tränade på på Myra pratar vi inte högt om, men Myra sa efter ett tag till honom iaf.


Lena klippte Icky så han blev så fin såååå, snacka om skillnad i utseendet mot när jag hackar med saxen i hans päls:-) Nu ser Icky ut som en vuxen pudel i miniatyr, han är jätte fin men något i mig vill ha honom som bebis ett tag till.

No comments: