Tuesday, October 30, 2007

Icky har blivit utmanad!

UTMANING

Regler: Varje utmanad hund ska skriva 6 underliga/konstiga fakta om sig själv på sin hemsida och samtidigt ange reglerna för leken. Sedan väljer man 6 nya hundar och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver man en kommentar i de utmanades gästbok för att de ska kolla in och läsa på ens egen hemsida för mer information.

Icky har blivit utmanad av den numera amerikanska aussie tjejen Lizzie.


1. Jag charmar alla jag möter tom de som tror att de inte gillar pudlar.

2. Jag gråter när matte går på toaletten och om matte lägger sig före husse på kvällen och när matte går ut genom altandörren (vanliga dörren går bra:-)

3. Jag bajsar i skor när ingen ser, med viss förkärlek för husses sandaler och foppatofflor. I kväll hade jag tom kissat i husses ena sandal och det märkte han inte förrän han skulle följa med Nova ut på kvällens sista kisstur, då satte han foten rätt i mitt kiss:-D

4. Jag kan några cirkuskonster sitt, ligg och nästan high five.

5. Jag är mammas prins och får göra nästan precis vad jag vill och matte bara ler åt mig!

6.Min favorit lek är att bita i skurmoppen, den leken gillar inte matte och jag undrar varför. När både jag Stig misslyckats med att hålla oss ända ut så vi gjort varsin liten kisspöl inne, då kommer matte farande med den där super roliga moppen. Först skurar hon den ena pölen och jag hugger tag i moppen med tänderna, sedan tar matte loss mig och säger NEJ! Sedan skurar hon andra pölen och jag hugger tag i moppen igen, ibland tröttnar matte där och fortsätter att torka pölen med mig hängandes i moppen men hon säger att jag blir så kissig då.


Icky utmanar Myra (Lena), Isac (Gunilla), Snövit (Jennie), Dobby (Josefin) och och och..... känner ingen mer som har en blogg

No comments: