Friday, January 18, 2008

På besök hos Notify gänget

Igår var jag och Icky till Lena på Ljusterö och hälsade på. Icky var jätte glad att få träffa "artfränder", lilla Myra är nog hans favorit. Men han försökte träna på att göra bebisar med alla, men det hade han inget för utan han fick gott ta emot en tillsägelse av dem.



Jag kom till Lena med en byracka och åkte därifrån med en ursnygg liten pudel. Om jag bara blir en bråkdel så skickllig som Lena är med saxen så skulle jag vara mer än nöjd, snacka om att det ser ut som hon dragit ett trollspö över hunden när hon är klart.





Foto: Lena Jonsson



Foto: Lena Jonsson


Foto: Lena Jonsson


Foto: Lena Jonsson


Foto: Lena Jonsson


Så försökte jag då fota honom själv när jag kom hem...








Lika bra att ge upp jag får inte den där bilden jag vill ha iaf :-(







No comments: