Monday, February 18, 2008

Klippdagar

Idag fick Börje följa med mig hem efter jobbet. Först fick han sig en tillrättavisning av sin mormor sedan en massa bus med mina pojkar, sedan öronplockning och kloklippning sedan bad och föning och till sist klippning. Tror Börje fick nog av mig idag, han blev så glad när matte kom och hämtade honom. Men när jag klippte honom höll han på att somna när jag klippte bakbenen på honom, han stod och blundade och såg ut att njuta.
Nu längtar jag tills vi får ställa ut honom, andra generationens Delta Blue bedlington känns ju lite speciellt ;-)
.
Börje nyklippt
.
Börje har tröttnat på mig och går
.

Stig pussar Caroline
.
Caroline och Börje
.

Caroline tränar fot med Stig och Icky med Börje som godistiggande publik
.

Caroline tränar friställning med Börje...
.
.
.

Söndag
Tyra var här på besök och jag gick över henne med saxen en vända.
.


Tyra fick prova på ett kort spår och hon klarade sig bättre än vad både Stig och Icky gjorde på sitt första spår.
.

Tyra och Icky







No comments: