Wednesday, May 21, 2008

Snart på resande fot igen

Stress, stress, stress... Efter att ha sovit bort hela em och kvällen igår och halva dagen idag (snacka om att tröttheten efter helgen kommer efter) har jag nu bråttom att få allt klart inför i morgon. När jag slutar jobbet i morgon åker jag och grabbarna upp till Sveg, där ska vi bara vila och promenera uppe i berget. Och bada och klippa hundar förståss, mamma säger att Janice är i stort behov av frisering och att hon är trött på allt borstande, så en nedrakning är beställd inför sommaren.

På söndag åker vi till Sundsvall på utställning, Stig och Icky ska ställas ut och så kommer Josefine och Dobby. Det ska bli så kul att träffa dem igen, men det blir en tidig morgon vi ska träffas i Sundsvall kl 7 på morgonen så att jag hinner klippa Dobby. Jag har bokat chaufför så jag kan sova i bilen på vägen dit iaf, inte riktigt min melodi att kliva upp så tidigt vi bör nog åka redan vid halv fyra-fyra tiden, jäsp... Kul ska det bli iaf!

No comments: