Wednesday, June 4, 2008

Hos Margona

Igår åkte jag in till Högdalen och hälsade på Margonai hennes nya lägenhet. Jätte fin och härlig lägenhet även om det fortfarande ekar där, jag får skicka dit Nicole för att hjälpa henne med lite "pyntning". De är ganska olika vardandra i det avsseendet även om de för övrigt är på tok för lika varandra:-)
*
Caroline sov också över där, vi sov i vardagsrummet och höll på att svettas ihjäl i värmen. Att öppna balkongdörren går inte för då rymmer Skrållan, en sak till som Margona måste få hjälp med... näta in balkongen ordentligt så att katterna inte rymmer. Amadeus med sina 7 kg tar sig nog inte så långt men de andra två lär ta alla chanser de får att göra utflyckter.
*
Nicole hade lämnat sina grejor från skolan hos Margona som jag tog hem, herre je hur 17 har hon fått plats med alla dessa prylar i ett studentrum, det är för mig obegripligt iaf. Micran blev fylld nästan till bristningsgränsen och snacka om att den gick stadigt på vägen, vägde nog åtskilligt mer än normalt.
*
Bara 3 dgar kvar till årets Custom Bike Show
I kväll är det möte på klubben för alla som ska vara med och jobba på lördag. Marie och jag sitter som vanligt i inklassningen och knappar in alla hojar som ska ställas ut och sedan räknar vi röster. Tjejerna ska i år sitta i insläppet, Caroline är glad att äntligen slippa kiosken. På lördagkväll ska Nicole och Jimmie hjälpa till i ngn bar och Caroline hamnar väl som vanligt i matserveringen. Anders bor i stort sett redan i uteköket på klubben.
*
Lilla söta Skrållan
*

Tro inte att jag ställer upp på några fåniga bilder...
Amadeus vill inte vara med på bild.

*

No comments: