Monday, July 21, 2008

Lillhärdal

Vi har tilllbringat några dagar i Härjedalen, Anders, Stig, Icky, Margona, Amadeus och jag åkte upp i torsdag och hem igår söndag. Fredag och lördag har vi varit i Lillhärdal hos Nancy och varit på Härdalsyran, som avslutar hemvändarveckan i byn. Jätte kul att träffa en massa gamla kändisar, det är en massa år sedan jag var där så här ordentligt senast. Anders trivdes också bra för Lillhärdal vimlar av Norrtäljebor + att han gillade Härdalningarna bra.
*

Där var jag alltså med tre av min systers fyra barn och lyckades inte ta en enda bild på dem som jag vågar lägga ut här:-( Nåja vi fick umgås och ha roligt tillsammans iaf. Om vi får och har möjlighet så kommer vi nästa yra också Nancy.
*
Nancys härliga hus, tyvärr glömde jag att fota hennes lusthus:-( Jag är jätte avundsjuk på henne på det.
*

Två av de fem ekorrungar som bor under taket på Nancys farstu, de är jätte tama så man får passa dem så att det inte slinker in i huset.
*

No comments: