Tuesday, December 23, 2008

Dan före dan

Jag hade hoppats att jag idag äntligen skulle få tid att fixa mina julkort men.. det ser inte så ut och jag kan inte skylla på att jag suttit framför TVn eller datorn heller. Jag och Nicole skulle in till Norrtälje en kortis jo tjena, 7 timmar tog det. Tidskrävande men vi har haft en trevlig dag, så nu är det bara att fortstta med julstädningen. Kanske hinner jag bli klar till Kalle i morgon iaf. Och julkorten,.. de riktiga papperskorten jag tänkt skicka ja det hoppar jag över och det jag kan skicka via datorn det får jag göra när jag hinner sätta mig ner vid datorn längre än 5 min:-(

Maten är så gott som färdighandlad, det som saknas fixar Anders i morgon bitti på väg hemfrån jobbet. Julklappar till hundarna är klara att slås in. Nicole har fått en skivspelare idag och så har Anders en annan "gammal" sak till henne som hon önksat sig, riktig julklapp från mig ska jag besätlla på nätet från SL hon ska få ett terminskort+. Caroline är uppe hos pappa så+ hon vill inte ha ngn julklapp av oss förrän hon sett om hon får ngn ny mobil av pappa, annars vill hon ha det av mig:-/ Nicole köpte en röd transistor radio på en loppis idag också, hon har fått ett jätte intresse för gamla saker.

Nu är mina 5 minuter som nog blev 10 fgrfamfö datorn slut för den här gången. Ska ta mig i kragen och göra klart städningen nu så att jag kan sitta här och fixa och trixa lite i morgon.

No comments: