Saturday, December 20, 2008

Vilken vecka



Puh, vilken tur att denna hektiska vecka är över.


Måndag -upp tidigt till Ulltuna med Candy, till Storvreta i alla hast, till jobbet jobba, tillbaka till Ulltuna hämta Candysen, till Norrtälje plocka upp Nicole, hem fixa hundarna mat promenad osv.


Tisdag -jobb, jobb, jobb fixa med papper och exelfil till Länsstyrelsen inför verksamhetsövergången.


Onsdag -lika som tisdag men mer intensiv.


Torsdag -lika som tisdag och onsdag.


Fredag - upp tidigt som attan, skjutsade Carro till Nortan som skulle med en buss till Arlanda för vidare resa till Jämtland. Började jobba kl 06.10, packade pågående ärenden somvi nu kopierat upp och skrivit anteckningar på, åkte till Stockholm och överlämnade kartongerna till Länsstyrelsen, tillbaka till Nortan, fika då kom en anmälan från en annat län in om en transport, Linda och jag utförde jobbet var klara kl. 22, hem eller jag var klar då Linda skrev en kladd till rapport över kvällens arbete. Hämtade Anders i Nortan mitt natten i säng vid två, jäsp.


Lördag -sov länge och då menar jag länge:-) Ringde Linda som skrivit klart rapporten och blivit kontaktad av de som tagit över ärendet på nästa ort flera ggr idag.


Jag ska inte klaga Linda har gjort ett hästjobb rent ut sagt, om Länsstyrelsen inte anställer henne så är förlusten helt och hållet deras. Hon har helt och hållet tagit täten i så mkt och utfört ett kanon jobb, överföringen av pågående ärenden och gårdagens kvällsjobb har hon skött med glans. Min ork och kraft räcker inte till (inte för inte som jag varit sjukskriven så pass länge börjar jag nu förstå) så jag är så glad att Norrtälje fick Linda så att vi kan lämna över detta till Länsstyrelsen med flaggan i topp.



Linda visst har vi gjort rätt för ett glas vin snart;-)




Om Linda och jag skulle dela ut "dagens ros" för gårdagen så skulle den gå till Mattias G, Karin G, tjänstemän ¨på ordningssidan mfl som tack för att ni bistod oss igårkväll. Nu hittade jag ingen ros i brådrasket (julfest på klubben ikväll och Anders ropar avgång om en timme:-) så det får bli violer istället.






No comments: