Sunday, March 15, 2009

Katt-tant-träff eller bara trevlig samvaro i Täby

Tack Malin för en trevlig kväll och helt utsökt mat! Jag trodde inte man kunde laga så god vegetarisk mat:-) fick jag sån där mat varje dag skulle jag sluta äta kött.
Nästa gång jag kommer har jag med mig en större väska en så pass stor att den rymmer en pälsboll eller en 6 kilos katt:-D
*
Alice med sin kattmyntaboll
*


En Gribbylundsk tiger
*

Med risk för livet sätter jag in en av de få bilder som inte är på Alice och Bamse, naturligtvis blev den suddig också. Marie Ö och värdinnan Malin med blöta händer:-)
*
Anita och Marie R
*
Tine och Malin
*
Stora vackra Bamse
*
Alice tvättar sin bror
*
Bamse tröttnade på främmandet och gick och la sig i en bur.
Första gången jag såg Bamse och Alice och deras sex syskon såg Alice och Bamse ut som två små fågelungar. De var minst av åtta syskon och jag kunde aldrig ha gissat att det skulle bli så här rejäla och helt underbart fina katter av de plutte katterna.
*
Vackra Alice sover gott på katters vis, med ett öga vaket
*
Alice igen
*










No comments: