Sunday, April 5, 2009

Doristens Angelica aka Honung

Hm undrar vad som finns där uppe?
*
Hundarnas upphöjda liggplats är ett bra spaningsställe
*
En kruka och en massa annt skrot som matte inte städade bort i höstas...
*
Nöjd av att sitta på altanen och spana en tur i trädgården härnäst
*

Bestämda steg över gräsmattan, jag vet precis var kaninpojkarna bor
*

Hi hi jag fann dem, här är Keso som Nina säger att jag inte får röra, men det kliar så otroligt i klorna så lite lite kan jag väl få sätta in tassen i buren och se om jag når honom
*

Bäst att ligga lågt när hon ser... vore skämmigt med bildbevis när jag fångar honom också:-/
*
Anders nya odlingslåda fd. sandlåda måste undersökas
*
Potatisland eller nåt sånt, ogräsland skulle jag kalla det
*
Här bluktar det mysko, Anders såg ett rådjur precis utanför staketet tidiagre idag. De börjar ta sig för stora friheter de där djuren tycker Nina, hon är rädd om sina tulpaner
*
Nej om man skulle gå in igen kanske
*
eller var det nmågot som hände där borta... Nähä, inburen blev jag men men endera dagen följer kansek någon med mig ut igen. Jag längtar efter min Nicole hon brukar vara ute med mig jätte mycket.
*












No comments: