Tuesday, December 22, 2009

Bitande kallt i kinderna

och det ser ut som om jag har fått en till hund som har tendenser att få köldkramp i tassarna. I morse sedan Troy varit ute och morgonkissat hoppade han på tre ben, så fort han kom in använde han alla fyra benen igen. Molly får så där av och till och börjar det är det bara att gå in med henne igen och prova senare istället och då brukar det funka bättre.

Det ser ju ut som vi ska få en vit jul i år, härligt. Julstädningen är inte klar, varken av huset eller hundarna. Ska satsa på det som syns först och främst mao kommer jag inte att hinna börja ens med sovrummet innan jul, men jag är ju ledig trom den 11:e januari så... Icky och Troy bör få sig ett bad innan julafton iaf, pojkar pojkar som luktar pink, vää.
*

*
En bild från i höstas, den här fina grodan passerade jag när jag var ute på ett ärende.
*

No comments: