Wednesday, February 17, 2010

Besök

Igår kom Jennie hit på besök, med sig hade hon Snövit, King och Snövits valpar Mimmi och Musse. Vi började hennes blixtvisit här med att åka upp till Kings uppfödare Christer och Peter i Almunge på kennel Party-Line's. Där trodde jag att jag skulle få mitt lystmäte mättat genom att gosa med kattungar men vad resulterade det i, jo en svart liten orientalhane har satt sig i mitt huvud... suck.

Sedan åkte vi hem till mig och Jennie kollade på Mollymage, är det valpar eller är det bara skendräktigthet, tja det är frågan.

I morse var vi uppe med tuppen, jag badade Icky medan Jennie klippte Mimmi och Musse. Sedan satte hon saxen i Icky och oj oj oj så fin han blev min lilla älskling <3<3<3 Bilder kommer så fort Jennie kommit hem och hunnit tömma kameran.

Efter lunch och en massa prat så packade Jennie in sina hundar i bilen och åkte hem över. Jag tog och skurade golven ordenligt, gissa hur många pölar två 4 månaders valpar hinner göra på en halv dag :-) och hur många markeringar två hanar som båda gärna vill droppa sista på varje tänkbart ställe...

No comments: