Wednesday, March 31, 2010

Glad Påsk önskar R:sö Schakt

*
Nu är jag riktigt elak men, så trött jag är på detta grävande nu...
*
*
*
Den här lilla biten mellan farstubron och vägen är ju ok, men resten...
*
*
Man går inte torrskodd åt något håll
*

*
Vad 17 tänkte de på när de använde vår väg som genomfartsväg för dumprara och stora grävare...
*

*
Hej och hå, passa er småhundar så att ni inte ramlar ner i ett hål. En av grävarna gav mig ett tips i morse, om jag skulle vilja bli av med Anders så skulla jag lägga en öl i en grop och be honom hämta den...
*

*
Lite läskigt är det, man vet inte var det håller och inte
*
*
Mera gropar
*
*
En bild ger ingen rättvisa åt verkligheten, vägen är så gropig och så sjunker man ner i leran att det lika spännade varje dag man kommer hem och se om man tar sig ända fram eller kör fast.
*
*
Här är värsta stället
*
*
Så avslutar vi med en fin vy över hela härligheten...
*




















No comments: