Saturday, April 10, 2010

2 stycken EE CH titlar

Igår skjutsade jag Jennie och Patrik med sina hundar och min Stig till Värta hamnen, därifrån skulle de vidare till Estland och utställning. Idag kl 14 skulle Stig in i ringen och snacka om att jag som på nålar hela em... innan de äntligen ringde vid 18 tiden.
*
Som vanligt lyckades Jennie grundlura mig att det inte gått något bra, morr på henne :-)
Men bra had det gått Stig fick CERT blev BIR och Champion, Snövit likaså. Sedan var Stig kvar i gruppfinalen länge men åkte ut när det var bara 7 hundar kvar. Jag är mycket stolt över Jennie som lyckas så bra i ringen med både pudel och bedlington, det bådar gott för Kenjas framtida utställningskarriär ;-)
*
DK UCH EE CH Bisbee Boarding Delta Blue
*

SE UCH DK UCH EE CH Delta Blue Torrential Outpoure Blues
*

No comments: