Friday, April 16, 2010

Snart snart snart

*
Har vi förhoppningsvis ett gäng såna här guldklimpar hemma!!!
*

*
Håll tummarna för att allt går bra, det ska bli så spännaden men jag är lite orolig också med tanke på förra kullen...
*
*
Jag hoppas att de som redan visat intresse för en valp ur denna kull ska få en liten guldklimp som de blir nöjda med och framförallt så hoppas jag på en härlig tik till mig själv. Ops, nu fick min sambo morgonkaffet i vrångstrupen... Men varför ställa till valpar om man inte ska spara någon själv?? Men "min" tik som jag vill behålla ska jag låta någon annan få den största glädjen av, hon ska nämnligen bo hos en fodervärd. Men jag tror inte att den blivande fodervärden riktigt förstått att de ska bli fodervärdar än :-) Någon som känner sig träffad?
*


No comments: