Tuesday, July 6, 2010

.
Ikväll var jag och Caroline ner till sjön och badade, hur skönt som helst. Sedan åt vi middag på Kvarnudden, ååå så jag älskar sommaren och allt som hör den till (nåja inte mygg och andra småkryp och sånt förståss).
.
Nu är bilen packad och jag har nästan packat allt åt mig själv och hundarna. I morgon åker vi ner till Halland till Jennie och Patrik. Fredag och lördag ställer vi ut i Tvååker och på söndag kommer Collin, Mollys Secrets Style's hanvalp på besök. Ska bli kul att få se både Kenja och Collin igen.
.
.
Nalle har ett ben som han gömt som Sofie gärna vill låna...
.
.
Lite kvällbus med de stora hundarna gör att man sover got om natten.
.

.
Titta vad som dök upp under städningen idag, Candys leksak som hon glömde här. Nu måste jag ta mig i kragenoch bjuda hit dem så hon får tillbaka sin igelkott.
.



No comments: