Sunday, October 10, 2010

Söndag

Nu är de sista sakerna flyttade från Gräddö och vi kan ägna oss helhjärtat år att komma ur kartongerna i Täby. Idag väntar jag hem Nicole som varit Göteborg och pluggat sedan terminsstarten, ska bli kul att få hem henne ett  tag igen. Caroline stackarn ligger i England och har en dunderhalsinfektion, i fredags fick hon uppsöka sjukhuset och kom hem med en rejäl kur antibiotika. Stackars lilla gumman och mamma som är så är så långt borta, hm eller är det mamma som det är mest synd om som inte kan göra ngt här hemifrån. Ingen nyponsoppa, ingen glass mm för att lindra hennes onda hals :-( Som ni förstår så är det inte första gången, hon har jätte mkt problem med sin hals och läkarna vägrar plocka bort hennes tonsiller :-(
.
Jag ha fått så många fina bilder på Nalle och Sofie som jag tänkte lägga ut här i bloggen, men som vanligt så glömde jag... den här gången har jag glömt mitt USB minne någonstans, ligger troligen på jobbet där min väska brukar stå. Jag lägger in dem så fort jag hittat igen det.
.
Till vidare får ni nöja er med Icky och rebeckas fina bebisar <3
.
.
Sexlingarna hos Queen Cobra's
.

No comments: