Monday, November 8, 2010

En underbarkväll på ett köksgolv

"Normala" människor umgås runt ett bord, hundfolk sitter på köksgolvet och tittar på valpar med ett fånigt leende på läpparna :-)
.
Igår tillbringade vi hela kvällen hemma hos Helena och Anders på kennel Queen Cobra.
De har en helt underbar kull med vita dvärgpudel valpar, de är så fiina och det hade jag tyckt även om jag inte varit partiskt :-) Men nu råkar det ju vara så att det dessutom faktiskt är Ickys valpar och det gör ju inte saken sämre ;-)
.
Det är en jämn och fin kull med helt fantastiskt snygga valpar... 
.

.
Här ligger lilla 2:an och sover i mitt knä, på ett eller annat sätt så hamande hon gång efter annan i min famn :-)
.
.
Tik nr 3 satt mest i Dessis famn, vem som myste mest ska jag låta vara osagt...
.

.
Duktiga mamma Rebecka pysslar om en av sina små.
.

No comments: