Sunday, April 17, 2011

SKK Västerås

Igår var jag i Västerås på utställning, Monique och jag åkte tillsammans fösta ggn på jätte länge, jätte kul att få träffa henne ordentligt igen. resultaten, Troy fick ett Ex utan CK, nöjd. Sofie Vg, vilket jag får vara nöjd med med tanke på att hon har fått all päls bortklippt. Nu behöver jag inte tänka på några utställningar för hennes del på flera månader :-( Trist bara att Karin inte får åka och träna, men de får väl åka på lite inofficiella i sommar istället. Karin visade Sofie jätte fint och Soffan hade kul i ringen, vilket var kanon bra. Bra jobbat Karin!!!

Lånehunden Skorpan fick ett Vg, hon tyckte det var apläskigt att vara med mig på utställning. Ända till bedömningen var över och det blivit em, då rockade hon järnet med mig och var överlycklig med att vara på utställning med mig och Troy... Längtar tills jag får äran att låna med henne nästa gång, ska bli kul att visa henne när hon är på humör sas.

Moniques lånehund från Holland "Kid", blev BH-3 av ca 30 långåriga chihuahua hanar. Grattis Monique!

No comments: