Wednesday, July 13, 2011

Ett till semsterbrev från Sofie

.
Med utsikt över Kiruna
.

.
Någonstans i norrland, Soffiproppen fick tokspel av att komam på snön *pudelfnatt-tokfnatt*
.

.
Mera norrland
.

.
Ibland är det bra att Sandra har stor jacka, då kommer inte knotten åt mig
.

.
Lofoten i roddbåt,
var är späckisarna???
.

.
I trampbåt
.

På färja
.

.
Regn, förvisad till bilen, buu ;-(
.

.
Regnet har bedarrat och Kasper delar med sig av sin stol, nästa år har matte lovat mig en egen...
.

.
Gråter jag tillräckligt mkt i bilen, plockar stor matte ur mig ur buren och bäddar i lill mattes knä åt mig istället.
.

.
I Östersund på restaurang med Nicole, men Sofie fick inte följa.
Sandra, Nicole och Kasper.
.

.
Hemma hos "mormor" (Nicole och Carolines mormor) och Vilja.
Semesterns sista stopp blev i Sveg, Sandra fick sova hos mormor och Vilja.
Vilja och Sofie är halvsyskon, de har båda Janice, Tickatee Spoken For som mor.
.

No comments: