Sunday, September 25, 2011

FKK Eckerö Int.

.
 BIM Isotop's Xceptional Friend "Mr Bingley" - BIR Delta Blue Aqua "Molly"
.
.
Fjärde gången gillt eller nåt sånt på Åland, de två senaste gånger jag ställt Molly på Eckerö har hon blivit BT-2 och så igår blev hon äntligen BT-1. Hon fick CERT, CACIB och som om jag inte var chockad och glad nog så som `grädde på moset´ blev hon BIR också.
.
Äntligen har jag en Finsk Champion och min "förstfödda" bedlington blev även C.I.B.
.
Väl hemma igår kväll öppnade vi en flaska med jordgubbs bubbelvin för att fira, tror vi hann dricka ett helt glas var och fylla på ett till innan vi slockade i soffan. Vaknade vid midnatt och stapplade iväg till sängen och sov till morgonen. Attans vad vi är dåliga på det där med att fira... men glädjen över helgen är det iaf inget fel på.
.
Fler bilder kommer så småningom. Ja Karin jag har fler bilder, tro det eller ej ;-)
.




No comments: