Sunday, September 18, 2011

SKK Högbo bruk

Idag har jag Monique och Anders varit på utställning i Högbo, Troy blev BH-3 med R-CERT (vi prenimerar på "reserv" Troy och jag känns det som), Sniff fick ett Excellent, Frallan Very Good, Juliana Excellent och bästa Skropan blev BT-3. Lite kul BT-klass bland petiterna, ettan, tvåan, trean och fyran var championtikar så nr fem fick cert:et.

Det var en blåsig dag men vi klarade oss utan regn. Innan vi packade ihop åt vi sen lunch i tältet, supergoda Langos och cola. Snacka om strulgäng, tre lätt förvirrade människor som inte har bråttom jag var hemma i Täby hos min älskling igen kl. 20.30 (jag åkte kl. 06 i morse). Efter vår sena lunch typ vid 16-tiden gick vi en shoppingrunda, jag köpte en ny halskedja till Troysen och en ny fin kam, ha ha inte en enda hundmatskål (det enda jag lovat att inte köpa:-)

Pernilla var där med Silvers fina syster Honey, Honey fick Exellent och CK idag. Grattis Pernilla! Jätte kul att se Honey och få visa Icky och Silver för Pernilla. Och jätte kul att träffa Pernilla och hennes klipphjälp och högra hand, Emelie som visade sig vara en gammal bekant från kanintiden, den lilla lilla världen :-)


Och bilder?? Hm,  det kommer Karin, men kameran blev liggande i väskan idag.
Så det får bli en äldre bild på Skorpan så länge.


.
SUCH Busungarnas Fiddelin
.

No comments: