Sunday, October 16, 2011

Söndagkväll

Som vanligt somnade jag i soffan, vi skulle titta på inspelad repris på Bonde söker fru. Jag hann väl se halva programmet ungefär innan jag slockande,nåja det är ju som sagt inspelat så jag ska se den andra delan också vad det lider.

Dagen har bestått av hundbad och viltspårning, idag var det Troy som "åkte dit" på bad och Nova fick spåra. Nova tog spåret klockrent, trots att grannen två minuter innan vi kom kördt med sin stora terrängbil i början och ca 50 m av spåret.

Jag skulle avsluta helgen med att lägga upp några bilder men så strejkar min dator, kortläsaren ahr inte funkat på flera månader men med kabel till kameran har det funkat men ikväll ville den inte det heller. Sorry Karin, ska försöka fixa det i morgon istället :-) Förresten så har jag tapapt bort telefon-datorkabeln också det är därför det inte blivit några "världens bästa Sofie" bilder på ett tag.

No comments: