Wednesday, March 21, 2012

Siri har packat

Siri har packat sin väska och i morgon flyttar hon. Hennes nya matte Kia var här igår och hälsade på för första gången, hon har väntat ganska länge nu innan hon äntligen fick träffa henne. Men i morgon flyger hon hem till resten av familjen som väntar hemma uppe i Norrland.

Här hemma är vi inne på vår andra förkylningsvecka (håller tummarna för att vi inte smittade Kia igår), det vill verkligen int ge med sig. From med i morgon behöver jag läkarintyg för att vara hemma (vägrar gå till doktorn med en snuva, iaf just nu), så jag ska prova att åka till jobbet sen får vi se hur länge jag orkar.

Dags att gå och lägga sig, har nog varit uppe i tre timmar nu sedan jag vilade (läs sov) i soffan. Nåja det är en förkylning och de brukar ju gå över förr eller senare så jag ska inte klaga.

No comments: